نمی دونم

هرچی از دستم بیادمی نویسم

نمی دونم

هرچی از دستم بیادمی نویسم

به نفعه جفتمونه؟

گفتم!!!!

انگار انتظار نداشتی.اول به شوخی گرفتی!!قاط زدم!دارم جدی می گم....از خنده هات صرفه نظر کردی! چرا؟!!دلیلش رو خواستی..حال آدم هاش رو ندارم.فقط حال تو رو دارم!!!!! نمی شه. کلافه شدم:چرا؟.اگر بخوای می شه!!!!!!نمی شه!!!!! مگه نگفتی همیشه با همیم؟گفتی چرا....گرفته پرسیدم پس؟؟؟؟؟؟ سکوت کردی می یام .....باورم نمی شود قبول کنی!!!!!

یکم که گذشت......گفتی نه تو می ری و نه من می رم!!!چرااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باید کاری رو بکنم که به نفع جفتمونه!!

تکرار کردم:کاری رو بکنی که به نفعه جفتمونه؟!!!

آره از این به بعد فقط من و تو نیستیم...از این به بعد فقط ماییم...با هم!!!!!!

(خواستم بزنم به شوخی که تینا هم هست ولی خسته تر از این بودم که بخوام شوخی کنم) از طرفی هم یه جورایی ناراحت بودم که  حرفم رو جدی نگرفتی!!!حرفی که براش خیلی برنامه ریزی کرده بودم!کاش نمی گفتی که نمی شه!کاش می یومدی!!!!!!!!!!

کاش مـــــــــــی ذاشـتی یه جور دیگه رو تجــــــــــــــــربه کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دارم می میرم............................................به خدا دارم می میرم.............................دارم می میرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!کاش می فهمیدی که دارم می میرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به خدا آخر عمرمه...باورت می شه؟!!!!! به زودی تموم می شم............صبرم تموم شده!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد