نمی دونم

هرچی از دستم بیادمی نویسم

نمی دونم

هرچی از دستم بیادمی نویسم

امشب دوست داشتن واقعیت رو نشونم بده!

نمی خوام این جا باشم.آدم هاش رو نمی خوام...غصه هاش رو حتی اگر از جایی که می خوام برم کمتر باشه رو نمی خوام فقط تو رو می خوام ...تو رو می خوام با تمام تنهایی هاش.تو رو می خوام حتی اگر نتونی درکم کنی.

تو رو می خوام اگر بخوای با کسی جزبا  من هم  باشی.. می خوام دور بشم ...دور از خودم...آدم های زندگیم و این همه خاطره.....

می خوام برم جایی که نذارم بخوابی و تا صبح ستاره بارونت کنم.جایی که تنها کسمون خودمون باشیم.حتی اگر بخوای با کسی باشی که من اصلا دوستش ندارم  دلم می خواد برم!!!

امشب از این رفتن بهت می گم......می خوام قانع بشی!می دونم مثل من آدم رفتن نیستی!!!!

پس چرا می رم؟؟؟؟؟!!!!!!!! 

چون می خوام فقط ما باشیم.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو .فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.فقط من و تو.

 

حالم از این همه آدم بهم می خوره..از این همه باید ها خستم...از این همه خاطرات گنگ...خاطراتی که با فرا رسیدن سالگردشون چند ماهه دیگه روانیم می کنه....

دلم می خواد با هم باشیم که سالگرد آشنایی هامون رو جشن بگیریم.دلم می خواد با من باشی که تولدت رو جشن بگیرم.دلم می خواد زندگی یک طرفه داشته باشیم......می فهمی....؟فقط من.فقط تو.....فقط ما!!!!!!!

امشب از این رفتن باهات حرف می زنم.....

شبی که به شوخی ولی برای من جدی از من خواستی که همراهت کنم قبول کردم.حالا پاسخ تو...!!!؟؟؟ امشب دوست داشتن واقعی خودت  رو نشونم بده!!!

اگر نیای نمی رم اما یادت نره که با تموم دردسرها من حاضر شدم که همراهت کنم....چه شوخی چه جدی.امشب من جدی بهت می گم..حالا جواب تو رو می خوام ببینم....اثبات کن که دوستم داری...نه..!این حرفم نامردیه......چراکه خیلی اثبات کردی....

همراهیم کن.همین.....................

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد